Як обрати свій перший M.E.Doc?

Як обрати свій перший M.E.Doc?

Якщо вас зацікавила назва статті, то скоріш за все ви тільки плануєте використовувати програмне забезпечення M.E.Doc, а може й зі звітністю ви працюєте не так давно. 

Так, все вірно даний матеріал буде присвячено саме знайомству з M.E.Doc та розгляду всіх основних етапів, що треба пройти для початку роботи з програмою. Тому якщо ви будете працювати з M.E.Doc вперше, наприклад, нещодавно відкрили ФОП та шукаєте зручну програму, то ця стаття написана саме для вас!

Якщо ж ви вже працюєте в M.E.Doc чи навіть вас можна вважати впевненим користувачем цього софту, пропонуємо вам ознайомитись з іншими корисними матеріалами та інструкціями у нашому блозі за посиланням.

То що ж таке M.E.Doc?

Вікіпедія визначає програму, як поширене українське програмне забезпечення для подання звітності до контролюючих органів та обміну первинними документами між контрагентами в електронному вигляді. 

Простіше кажучи, він допоможе вам швидко та зручно подати потрібний звіт до контролюючого органу чи обмінятись документами з вашими контрагентами.
 

Кому він потрібен?

Програму M.E.Doc не оминають як юридичні особи, так і ФОПи. А все чому? Однією з головних причин є те, що він надає своїм користувачам безліч можливостей. 

Окрім подання звітності ви можете: реєструвати податкові накладні/розрахунки коригування, обмінюватись документами з контрагентами, відправляти запити до державних органів і навіть вести облік заробітної плати. Ось тому користувачів програми дійсно чимало, кожен знаходить в ній для себе щось корисне.

Крім того, програма складається з модулів, а отже ви сплачуєте лише за потрібний функціонал.
 

Що потрібно для початку роботи в M.E.Doc?

Перше про що потрібно подбати – це комп’ютер. Вимоги тут не значні: процесор від 2 ГГц, оперативна пам'ять від 2 GB та вільне місце на жорсткому диску від 1,5 GB. Проте, щоб надалі програма коректно оновлювалась радимо вам встановлювати M.E.Doc на ПК з операційною системою Windows 8 та вище.

З комп’ютером розібрались, що далі?

Для того, щоб відправляти документи з програми необхідно мати електронний підпис (КЕП), наприклад від ЦСК «Україна». Він надасть повну юридичну силу вашим електронним документам. До того ж без КЕП програма не дасть вам відправити будь-який документ.

І нарешті вам треба придбати ліцензію на потрібні вам модулі. Якщо ви ФОП (не платник ПДВ) і вам просто потрібно подавати звіти, то вам буде достатньо модуля «Звітність».
 

Що по вартості?

Станом на вересень 2021 року модуль звітність програми M.E.Doc для ФОПа коштує 342 грн/рік. Якщо ж ви платник ПДВ чи вам потрібно мати додаткові модулі вартість вже буде дещо іншою. 

Варто також зазначити, що вартість програмного забезпечення у кожного з надавачів програми M.E.Doc буде однаковою, про це подбав розробник. А тому під час обрання обслуговуючої компанії звертайте увагу на якість обслуговування та на скільки зручно отримувати консультації та відповіді на ваші запитання.

Пропонуємо вам перевірити наше обслуговування. До того ж ми можемо вас проконсультувати як через телефон, так і онлайн (через месенджери). Напишіть нам будь-яке ваше запитання у чат-бот за посиланням, або ж телефонуйте нам за номерами телефонів: 0980364004, 0950364004, 0730364004. 
 

Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: