Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024

Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024

Клієнт:

  • Бухгалтер приватного підприємства з найманими працівниками в кількості до 55 осіб.
  • Графіки роботи працівників різні: поденні, погодинні, позмінні.
  • Наявні різноманітні доплати, премії, надбавки, лікарняні, відпустки та ін.

Потреба:

Звернувся клієнт із запитом, щодо заповнення звіту Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску” - займає багато часу, враховуючи всі нюанси підприємства:

“Чи можна автоматизувати, частково чи повністю, заповнення “Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ”, щоб не витрачати багато часу на заповнення?”

Реалізація/Рішення:

Реалізацію можна розділити на кілька основних пунктів:

Підбір рішення: 

Було запропоновано рішення у вигляді модулю M.E.Doc Зарплата та послуга початкового навчання та налаштування модуля. 

Впровадження:

  • Замовлення ліцензії на модуль M.E.Doc Зарплата;
  • У ліцензованій програмі створили декілька карток співробітників;
  • Створили декілька додаткових графіків, які використовуються на підприємстві, так як у клієнта були і нестандартні;

Рис.1

  • Налаштували види нарахувань та утримань;

Рис.2

  • Заповнили історію по заробітній платі за попередні 6 місяців;
  • Внесли всі необхідні лікарняні, відпустки, неявки, відрядження, премії, надбавки;
  • Автоматично сформували і заповнили  на основі заробітної плати “Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску” (з розділу “Звіти” в “Розрахунковій відомості” Рис.3, або з нового пустого звіту в меню натиснути “Заповнити” Рис.4), табель та інші документи;

Рис.3

Рис.4

  • Навчили створювати постійні та разові нарахування та утримання.

Процес впровадження M.E.Doc Зарплата зайняв близько шести годин роботи.

Результатом впровадження стала автоматична робота модуля по:

  • Створенню та заповненню Об'єднаної звітністі, поквартально;
  • Розрахунок лікарняних, відпускних;
  • Формуванню табелю, згідно графіка;
  • Формуванню розрахункової відомості;
  • Заповненню платіжної відомості по авансу, та зарплаті;
  • Формуванню кадрових документів та довідок;

Також, наш клієнт став власником українського програмного забезпечення для автоматизації заробітної плати. Важливо підтримувати Вітчизняного виробника!

Процес впровадження виконував один сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

Вирішення задачі вартувало клієнту 4202 грн, у тому числі: 

  • 1502 грн за річну ліцензію модулю M.E.Doc “Зарплата”
  • 2700 грн за послугу з початкової адаптації та налаштування.

Задоволений клієнт залишив відгук:

“Як я раніше жила без цього! Нарешті я менше часу витрачатиму на ці заповнення та розрахунки. Дякую!”.

Бажаєш автоматизувати такі ж процеси на своєму підприємстві або лишилися запитання - звертайся на нашу лінію консультацій

Телефони:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell

Автор: Чегашова Ольга, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

 

 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: