22 жовт. 2024 р.
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці

Електронні підписи
2 хв.
663
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною, розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або при отриманні нового.
При автоматичному продовженні КЕП зверніть увагу:
- При формуванні заявок на сертифікати є можливість вказати дату початку нових ключів. Відповідно, є змога відтермінувати дату початку дії нових ключів.
(мал.1)
- Якщо ви користуєтесь Захищеним носієм (токеном), то датою початку дії краще обирати поточний день. Це пов`язано з роботою Токена на державних ресурсах. Якщо поставити майбутню дату початку- ключ почне працювати з дати активації ключа. Доступу до попереднього ключа не буде.
- Під час процедури автоматичного продовження є можливість змінити електронну пошту, яка вказана в сертифікатах до ключів.
(мал.2)
- Процедуру автоматичного продовження можна зробити до проведення оплати за ключі. Це дозволить отримати файл нового ключа, але діяти він почне після проведення оплати.
При першому отриманні КЕП зверніть увагу:
- Отримати електронний підпис без електронного носія не можна. Обов'язково потрібна флешка/Токен/жорсткий диск, тощо.
Ключі не відправляються на пошту або месенджер.
- Документи, що надаються, мають бути засвідчені/підписані однаково. Якщо виписка з ЄДР засвідчена підписом та печаткою, тоді усі інші документи підприємства (накази, доручення, картка приєднання та ін.) мають бути засвідчені підписом та печаткою (паспорт та код ІПН засвідчуються тільки підписом власника). Або ж усі надані документи можуть бути засвідчені тільки підписом, без печатки.
- Якщо наказ про призначення завірений відділом кадрів, то має бути документ про прийняття та право підпису цієї особи, що завіряє документ.
- Виписка/Витяг про державну реєстрацію підприємства має містити актуальні дані (Назва, адреса, керівник). Важливо: Свідоцтво про реєстрацію підприємства/ФОП не приймається для оформлення КЕП.
Якщо є питання щодо отримання КЕП, або по підготовці пакету документів- телефонуйте на лінію консультації:
+380950364004 vodafone;
+380980364004 kyivstar;
+380730364004 lifecell.
Автор: Машталер Міла, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 14 днів тому...
Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів. - Місяць тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - 8 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 6 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 2 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 3 місяці тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 8 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 7 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 7 місяців тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості