Автоматична обробка документів в M.E.Doc спрощує та прискорює бізнес-процеси

Автоматична обробка документів в M.E.Doc спрощує та прискорює бізнес-процеси

У сучасному бізнес-середовищі, де швидкість та точність обробки документів є критично важливими для ефективної роботи компаній, автоматизація процесів стає необхідною умовою успішного ведення справ. Програма M.E.Doc, як потужний інструмент для електронного документообігу, пропонує рішення для автоматизації обробки документів, що значно спрощує та прискорює бізнес-процеси компанії.

В кейсі розглянемо: 

  • як автоматизувати процес імпорту документів створених в інших бухгалтерських чи облікових системах; 
  • як автоматизувати процес відправки електронних документів контрагентам ;
  • як налаштувати автоматичне зберігання документів з підписами на диск після погодження їх контрагентами. 

Визначимо основні переваги цього підходу та покажемо, як це рішення може підвищити ефективність документообігу, зменшити ризики помилок та забезпечити надійне зберігання і передачу даних.

Налаштування автоматичної обробки документів в M.E.Doc відбувається в розділі “Первинні документи” - “Автоматична обробка документів”. (Мал.1)

(Мал.1)

Крок №1
В розділі “Загальні налаштування” вкажіть періодичність роботи автоматичної обробки. (Мал.2)

(Мал.2)

Крок №2
В розділі “Імпорт документів з диску” вкажіть каталог, з якого автообробник буде імпортувати вивантажені документи з вашої облікової системи, попередньо включивши цю функцію галочкою зліва. (Мал.3)

(Мал.3)

Крок №3
В розділі “Відправка первинних документів автообробником контрагенту” вкажіть період за який відправлятимуться документи. (Мал.4 п.1) Виберіть тип документу: рахунок, акт, видаткова накладна, тощо (Мал.4 п.2) За потреби, виберіть групу контрагентів, яким будуть відправлятись документи. (Мал.4 п.3) Виберіть з яким статусом здійснювати автоматичну відпраку документів. (Мал.4 п.4)

(Мал.4)

Поставте галочку на “Автоматичний експорт документів після отримання відповіді від контрагента” (Мал.5 п.1) Виберіть каталог в який будуть зберігатись документи після набуття фінального статусу документу. (Мал.5 п.2) Виберіть формат збереженого документа, наприклад - PDF документ з підписами. (Мал.5 п.3)

(Мал.5)

Після виконання всіх налаштувань, натисніть “Запустити автоматичну обробку” (Мал.6) та введіть паролі секретних ключів усіх підписантів, що використовуються в автоматичній обробці. Вимкнути автообробник можна кнопкою “Зупинити автоматичну обробку”, що з’явиться на тому ж місці де була кнопка запуску.
(Мал.6)

Ключові переваги використання автообробника документів в M.E.Doc:

  • Підвищення продуктивності - Автоматизовані процеси знизять ручну працю, що дозволить співробітникам приділяти більше часу основним бізнес-задачам.
  • Зниження ризиків помилок - Автоматизація обробки документів значно зменшить кількість людських помилок, що сприятиме підвищенню точності та надійності даних.
  • Оптимізація робочих процесів - Завдяки автоматизації, робочі процеси стануть більш впорядкованими та прозорими, що підвищить загальну ефективність роботи.
  • Надійне зберігання даних - Автообробник дає можливість автоматично зберігати документи з підписами, які в разі перевірки можна надати замість паперових документів.
  • Економія часу та ресурсів - Автоматична обробка документів дозволяє швидше обробляти великі обсяги інформації, що сприяє економії часу та зменшенню витрат.

В кейсі був розглянутий лише один з багатьох прикладів використання автоматичної обробки документів. За допомогою у налаштуванні автообробника, звертайтесь до нас на лінію консультації за телефонами:

+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell 

Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • 25 днів тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • 2 місяці тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 2 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 4 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • 3 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • Місяць тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 9 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 5 місяців тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 6 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 7 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите