Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?

Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?

Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього.

Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб спонукати клієнтів робити покупки у вашого бренду, минаючи конкурентів.

Але чи є у вас можливість впровадити цю систему знижок у роботу з вашим програмним РРО?

Якщо ви працюєте у ПРРО “СОТА Каса”, таку програму лояльності можна досить легко налаштувати. У цьому матеріалі розповімо, як саме.

Розглянемо який функціонал пропонується

Як тільки ви зайшли в ПРРО “СОТА Каса” та авторизувалися за номером телефону або за допомогою електронного підпису (ви перебуваєте в розділі “Всі каси”), натисніть на іконку “Клієнти”.

З’явиться випадаючий список.



Як бачите, для роботи зі спеціальними пропозиціями для клієнтів ви можете використовувати як дисконтні картки, так і програми лояльності. Пропоную почати з останнього варіанту
 

Програма лояльності

Цей спосіб передбачає створення запису програми лояльності, який буде давати можливість додати знижку у відсотковому значенні. Потрібно написати назву пропозиції, відсоток знижки та дату початку її дії.

У разі обрання такої програми лояльності назва та відсоток знижки будуть зазначені в чеку.

Способи застосування таких знижок можуть бути максимально різноманітними. Наприклад, ви робите знижку 15% на замовлення для клієнтів, у яких сьогодні день народження.

Як це налаштувати?

Натисніть на розділ “Програми лояльності” з випадаючого списку, де ми зупинилися до цього.

Якщо ви раніше не додавали записів у цей розділ, він матиме наступний вигляд.

Щоб створити нову пропозицію, натисніть кнопку “Додати”. Заповніть необхідні поля та натисніть “ОК”.

Тепер ми можемо використовувати цю знижку в роботі. Для цього відкриємо зміну та створимо чек. 

 

Використання програми лояльності в чеку

Для застосування програми лояльності натисніть кнопку “Знижка” праворуч.

Виберіть розділ “Програма лояльності” та вкажіть вашу програму лояльності. Можна почати вводити назву пропозиції в поле “Програма лояльності” або натиснути на “+” і вибрати її з переліку.

Натисніть “ОК”, і знижка вже буде застосована до чеку. За потреби її можна видалити, натиснувши на хрестик.


Дисконтні картки

Назва цього розділу говорить сама за себе. Він передбачає ведення записів у системі для кожного клієнта з його персональною знижкою (у відсотках).

Проте випускати фізичні дисконтні картки не обов’язково. Як і в більшості закладів сьогодні, можна використовувати номер телефону клієнта.

Окрім вказування знижки, цей розділ надає ще кілька цікавих бонусів:

  1. Ви отримуєте привід дізнатися номер телефону клієнта. Це особливо корисно, якщо ви робите СМС-розсилки клієнтам.
  2. Можливість відслідковувати скільки вам коштів приніс цей клієнт (у гривнях). Окрім своїх висновків, на цій підставі ви можете коригувати відсоток його індивідуальної знижки.
  3. Надсилання чеків на електронну пошту. Ви можете вказати електронну пошту клієнта, і налаштувати автоматичну відправку чека на пошту після фіскалізації.

Як налаштувати дисконтні картки?

Поверніться до розділу “Всі каси”, натисніть на кнопку “Клієнт”, як це було раніше. Цього разу виберіть пункт “Дисконтні картки”.

Якщо дисконтні картки раніше не налаштовували, то в цьому розділі записів не буде. Натисніть кнопку “Додати”.

Перелік полів трохи більший, але обов’язкові до заповнення лише ті, що позначені зірочкою (*).

Зверніть увагу, що поле “№ дисконтної картки” має бути унікальним.
Якщо фізичні картки не використовуєте, можете продублювати номер телефону.

Поле “Накопичена сума” не доступне для заповнення. У ньому відображатиметься сума коштів, яку клієнт витратив за весь час (за умови, що дисконтну картку буде додано при кожному формуванні чеку).

Якщо ви хочете, щоб чек автоматично надсилався на електронну пошту клієнта, вкажіть його електронну адресу та залиште відмітку “Відправляти чеки на E-mail”.

Після заповнення всіх полів натисніть “ОК”.

Використання дисконтної картки в чеку

Перейдіть у зміну, додайте позиції у новий чек, натисніть кнопку “Знижка” та оберіть “Дисконтні картки”.

Тепер виберіть картку клієнта: можна шукати за номером телефону або за номером картки, або ж натисніть на “+” і виберіть потрібний запис з переліку.

Натисніть “ОК”. Тепер дисконтну картку додано. За потреби її можна видалити з чеку, натиснувши на хрестик.


Це все, що потрібно знати для налаштування роботи зі спеціальними пропозиціями для клієнтів у “СОТА Каса”. Тепер ви можете самостійно налаштовувати програми лояльності та дисконтні картки в ПРРО “СОТА Каса”.

Якщо потрібна допомога – телефонуйте, з радістю допоможемо!

Наші телефони лінії консультацій:
+380950364004; +380980364004; +380730364004

Автор: Яремчук Михайло - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"

ПРРО Cashalot

ПРРО Cashalot

ПРРО СОТА Каса

ПРРО СОТА Каса

Читайте також:

  • 7 днів тому...
    Форма та засіб оплати в чеках ПРРО
    Як всі ми знаємо, з 1 березня 2025 року були внесені зміни у форму чеку. Здебільшого вони були незначними і не вплинули на роботу користувачів ПРРО. Проте потрібно було розібратись з новими рядками в чеках, що стосуються форми та засобу оплати.
  • Місяць тому...
    Автоматизація без зайвого клопоту: як ПРРО Cashalot спрощує бізнес-процеси
    Цифрова трансформація — вже не майбутнє, а буденність українського бізнесу. Паперові чеки, громіздкі звіти та ручна робота з даними поступово відходять у минуле. На зміну їм приходять ПРРО — програмні реєстратори розрахункових операцій, які не лише замінюють класичні каси, а й стають центром керування бізнес-процесами
  • 3 місяці тому...
    Як протестувати роботу ПРРО СОТА КАСА?
    Робота в тестовому режимі нічим не відрізняється від звичайного режиму роботи. Ви зможете протестувати весь функціонал програми. При фіскалізації чеків в тестовому режимі на чеку буде відмітка Тестовий нефіскальний чек - такі документи податкова не буде розглядати як фіскальний
  • 2 місяці тому...
    Від меблів до чеків: досвід підприємця в роботі з Cashalot
    У 2025 році дедалі більше українських підприємців шукають прості, надійні та гнучкі рішення для фіскалізації продажів. Особливо це актуально для нішевого бізнесу, такого як
  • 3 місяці тому...
    Фіскальний чек — гарантія ваших прав і відповідального бізнесу
    Щоб підтримати відповідальний бізнес і нагадати про важливість фіскальних чеків, ми запускаємо спеціальну активність! З 15 по 21 березня 2025 року
  • 2 місяці тому...
    Новий інструмент ДПС для контролю за онлайн-продажами: що потрібно знати підприємцям
    З початку березня 2025 року Державна податкова служба України (ДПС) запровадила новий механізм контролю за діяльністю громадян та підприємців, які здійснюють продаж товарів через Інтернет.
  • 5 місяців тому...
    Новий модуль в ПРРО Cashalot: Замовлення
    На початку 2025 року ПРРО Cashalot отримав довгоочікуване оновлення — тепер каса дозволяє зручно працювати із замовленнями! Якщо ваш бізнес потребує контролю замовлень, їх обробки та виконання
  • Місяць тому...
    Програмні РРО. Яке рішення варто обрати і чому?
    Вже з 2020 року ми допомагаємо нашим клієнтам у впровадженні та обслуговуванні програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО). Наші рішення повністю відповідають вимогам законодавства та дозволяють відмовитись від класичних (апаратних) реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Ці 5 років досвіду дозволили нам підготувати найкращі рішення для
  • 9 місяців тому...
    Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?
    Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього. Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб
  • 10 місяців тому...
    Що не так з ПРРО? Або чому підприємці побоюються переходити на програмний РРО?
    Відповідаємо на ряд питань, які можуть з’явитись у клієнтів, які планують змінити апаратний РРО на програмний РРО (на прикладі ПРРО Cashalot).