8 трав. 2025 р.
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc

M.E.Doc
4 хв.
59
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси.
Коли варто скористатися цією функцією?
- Якщо контрагент ініціює співпрацю (наприклад, під час участі в тендерах або погодженні заявок).
- Під час масового надсилання документів — для дистриб’юторів, франчайзі чи корпоративних клієнтів.
- Щоб прискорити погодження — менше бюрократії, більше ефективності.
Це рішення буде особливо корисним для:
- Відділів продажу та закупівель
- Компаній із великим обсягом вхідних і вихідних документів
- Бізнесів, які працюють за типовими договорами чи стандартними умовами постачання
Як це працює?
Наприклад.
До вас звернувся клієнт із запитом на отримання послуги. Потрібно підготувати договір і передати його для підпису. Оскільки ініціатором є контрагент, ви можете надіслати йому документ для першого підпису.
1. Створіть та заповніть первинний документ, який не підлягає суворій звітності (рахунок, акт, договір, видаткова накладна). У нашому випадку — це договір.
2. Перейдіть у розділ Наступні дії та виберіть Відправити на перший підпис контрагенту.
Мал.1
2. Підготуйте документ до відправлення.
Зверніть увагу: ви не підписуєте документ, а лише шифруєте його для передачі контрагенту.
Мал.2
3. Після відправки документ отримає статус Відправлено на перший підпис контрагенту.
Мал.3
4. Контрагент, отримавши повідомлення, бачить договір зі статусом Отримано на перший підпис.
Мал.4
5. Він може погодити або відхилити документ. Якщо зацікавлений в угоді, погоджує її своїм електронним підписом та надсилає у відповідь.
Мал.5
6. Документ набуває статусу Очікує підпису контрагента у вашому реєстрі.
Мал.6
7. Ви отримуєте повідомлення, відкриваєте документ зі статусом Підписано контрагентом, затверджуєте зі свого боку.
Мал.7
Документ набуває статусу "Затверджено контрагентом".
Цикл документообігу завершений, а угода набуває юридичної сили.
M.E.Doc — ще більше контролю та зручності у ваших руках
Скористайтеся перевагами нової функції вже сьогодні — автоматизуйте взаємодію з партнерами, працюйте швидше й ефективніше.
Менше кроків — більше результату.
Автор: Вавілов Володимир, провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 днів тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 6 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?