27 лют. 2025 р.
Щомісячна звітність ПДФО та ЄСВ: як подавати та виправляти помилки

M.E.Doc
4 хв.
1929
З 01.01.2025 року в Україні оновлено Порядок подання та запроваджено нову форму об'єднаної звітності, яка подається щомісяця. Це стало викликом для бухгалтерів, особливо у випадках коригування звітності за попередні періоди.
Які нюанси передбачає оновлений порядок звітування? Як виправити помилки у поданих квартальних звітах? Як правильно відзвітувати, якщо не встигли це зробити вчасно? Розглянемо основні моменти та роз'яснення податкової служби щодо нової щомісячної форми.
Нові правила звітності:
Відповідно до Закону України від 10.10.2024 року № 4015-ІХ та наказів Мінфіну (№ 39 та № 53) передбачено перехід від квартальної звітності до щомісячної.
Ключові зміни:
- Звіт подається до 20-го числа місяця, що настає за звітним.
- З форми виключено тип "Довідковий", залишилися: "Звітний", "Звітний новий", "Уточнюючий".
- Раніше подані квартальні звіти виправляються поданням місячної форми з типом “Уточнюючий”, окремо за кожен місяць який уточнюється.
Як виправити квартальний звіт за минулі роки?
Так як стара форма об’єднаної звітності, яка подавалась поквартально, вже не діє, щоб виправити інформацію за минулі роки використовуйте нову місячну форму звіту. Подавати її доведеться окремо за місяцями відповідного кварталу.
Тобто, якщо треба виправити інформацію за грудень 2024 року, то треба подати нову місячну форму з типом “Уточнюючий” за грудень. Якщо треба виправити інформацію за весь 4 квартал 2024 року, треба подати окремо 3 звіти з типом “Уточнюючий”, за жовтень, листопад та грудень.
Нагадаємо, що розрахунок, з типом “Уточнюючий” сформований для виправлення помилок за попередні періоди, не має містити інших додатків, крім тих, у яких проводиться коригування.
Що робити, якщо не встигли вчасно подати звітність?
Якщо страхувальник не подав відомості за попередній звітний (податковий) період, він зобов’язаний подати їх у поточному звітному (податковому) періоді, використовуючи актуальну на день подання форму.
Тобто, якщо об’єднана звітність за певний квартал, чи місяць не була подана, то інформацію за цей період слід включити у поточний звітний (податковий) період. Використовуйте тип нарахувань 2, щоб здійснити донарахування єдиного внеску в першому додатку Д1 та ознаку 0, щоб включити інформацію за минулі періоди для додатків Д2, Д3, Д4, Д5 та Д6.
Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:
- Vodafone: +380950364004
- Kyivstar: +380980364004
- Lifecell: +380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 6 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 7 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 7 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 2 років тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 10 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите
